Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

ÖSSZETÉTEL

Tartalmaznak  a Mandulina kozmetikumok állati eredetű összetevőket, illetve pálmaolajat?

A legtöbb termékem vegán, azaz csak növényi alapanyagokat tartalmaz. Az ajakápolókban található méhviasz, mely állati eredetűnek minősül, ugyanakkor szeretném hangsúlyozni, hogy ez az összetevő kizárólag állatkínzás mentesen kerül előállításra! A Mandulina kozmetikumok nem tartalmaznak pálmaolajat. Ugyan a kozmetikai ipar ennek nagy felhasználója, mi mégis kerüljük, mert a pálmaültetvények hatalmas területeket vesznek el az őserdőkből, és a benne található élővilágtól.

Állatkísérlettől mentesek a termékek?

Természetesen igen, szeretem az állatokat.

Mi a natúrkozmetikum és biokozmetikum közti különbség? A Mandulina biokozmetikumnak minősül?

A natúrkozmetikum kategóriába azok a termékek sorolhatók, melyek nem tartalmazhatnak bizonyos  összetevőket, például állati eredetű zsírokat, parabéneket, illetve kerülik az olyan eljárásokat, amelyek a szintetikus anyagokra jellemzők, pl.  génmódosítás vagy állatkísérletek. Kozmetikumaim bio összetevőket is tartalmaznak, de natúrkozmetikum kategóriába sorolhatóak.

Halványabb lett a kozmetikumom színe. Baj ez?

A Mandulina kozmetikumok készítésénél - ahol az megoldható- növényi színezéket (pl. hibiszkuszvirág őrlemény, kurkuma stb.) használok, melyek nemcsak színesebbé, hanem hatékonyabbá is teszik azokat. Ezek a növényi színezékek fényre érzékeny hatóanyagok, így színük idővel csökkenhet, változhat, de ez a minőséget nem befolyásolja.

A Mandulina kozmetikumok gyógyhatásúak? 

A Mandulina kozmetikumok nem gyógyhatású készítmények, és nem alkalmasak betegségek kezelésére. Használatuk nem helyettesíti a gyógykezelést, illetve szakszerű orvosi ellátást. A weboldalon feltüntetett információk nem a Mandulina kozmetikum kutatásain alapulnak, hanem az egyes kozmetikumokban felhasznált összetevőkről a tudományos szakirodalomban elérhető, általánosan elfogadott megállapítások, mérési eredmények, egészségre vonatkozó állítások, illetve a beszállító partnerektől kapott információk. A honlapon található információk tájékoztató jellegűek, nem az OÉTI, illetve OGYI szakvéleményei. Betegséggel kapcsolatban kérd orvos vagy gyógyszerész szakvéleményét. Használat előtt végezz bőrpróbát az allergiás reakciók elkerülése végett.

RENDELÉS ÉS FIZETÉS

Minden raktáron van, amit a honlapon látok?

Igen, de nem nagy tételben. Előre csak kis mennyiségeket készítek, mert a termékek nem tartalmaznak mesterséges tartósítószereket, melyek biztosítanák a több évnyi szavatosságot.

Tudok bankkártyával fizetni?

Igen, a rendelést rögtön a leadás után kényelmesen ki tudod fizetni online, bankkártyával.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, a csomag kiszállítása előtt elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben fogsz megkapni. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Miért kell megadnom az adataimat?

Pontos és valóságos adatokra van szükség ahhoz, hogy biztonságosan kézbesítsük a rendelésedet. Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. A helyes e‑mail cím nagyon fontos, mert alapesetben nem telefonon, hanem e‑mailben kapod meg a rendeléssel kapcsolatos értesítéseket.

SZÁLLÍTÁS

Hogyan jut el hozzám a termék?

A GLS futárszolgálat viszi házhoz a megrendelt terméket.

Vannak személyes átvételi pontok?

Igen. A megrendelt termék(ek) személyes átvétele Nagykovácsiban megoldható előre egyeztetett időpontban és helyen.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Igen. 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a házhozszállítás.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • 0-14.999 Ft-ig  1.200 Ft
  • 15.000 Ft felett: ingyenes 

Mennyi idő alatt ér ide a megrendelésem?

Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított  1-3 munkanap.

Külföldi szállítás megoldható?

Igen, a GLS futárszolgálattal állunk kapcsolatban, és (rövid határidővel) megoldható a külföldi szállítás, de kérlek, rendelés előtt írj nekünk a mandulinakozmetikum@gmail.com címre.

ÜVEGVISSZAVÁLTÁS

Vissza tudom váltani az üveg tégelyeket?

Igen. Kiemelten fontos számomra a környezettudatosság! Ha szeretnéd visszaküldeni 4 bármelyik tégelyünket akkor írj nekünk a mandulinakozmetikum@gmail.com email címre. Ezt követően kiküldjük hozzád GLS futárunk (a csomag elhozatalát mi álljuk), aki elhozza nekünk a tégelyeket. A csomag beérkezését követően, 3 napon belül küldünk Neked (az általad megadott email címre) egy 5% kedvezményt tartalmazó kupon kódot, melyet a következő 5000,-forint feletti vásárlásod alkalmával tudsz beváltani.

 

 

 

 

Keresés